.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در آخرین روزهای مدیریت استاندار مازندران؛
تکریم آیت الله طبرسی از زحمات 4 ساله ربیع فلاح جلودار
آیت الله نورالله طبرسی در دیدار خداحافظی ربیع فلاح با نماینده ولی فقیه در استان خطاب به ربیع فلاح، اظهار داشت: شما استانداری بودید که بیشترین عمر استانداری را داشتید و مورد احترام ائمه جمعه ، علما و افراد فرهیخته استان بودید.

به گزارش شمال نیوز نقل از روابط عمومی استاندرای مازندران، آیت الله نورالله طبرسی در دیدار خداحافظی ربیع فلاح جلودار با نماینده ولی فقیه در استان خطاب به ربیع فلاح، اظهار داشت: شما استانداری بودید که بیشترین عمر استانداری را داشتید و مورد احترام ائمه جمعه ، علما و افراد فرهیخته استان بودید.


وی افزود: اقدامات شما امنیت و وحدت در استان را به همراه داشت و استاندار با اخلاقی برای مردم بودید.


طبرسی گفت: مطمئن هستیم این زحمات و اقدامات موجب رضایت خدا و مردم باشد و امیدوارم همیشه صحیح و سالم باشید و هر کجا که هستید در سایه الطاف خداوند موفق و سربلند باشید.


ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران نیز از همراهی‌ها و عنایات آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان در چهار سال فعالیت در مازندران تقدیر کرد و افزود: حضرتعالی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان با ارائه رهنمودها و حمایت‌ها نقش مهمی در ایجاد آرامش در استان داشتید و همیشه در جهت حمایت از سرمایه‌گذاران و توسعه استان پیشگام بودید.


وی ابراز امیدواری کرد: تا اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید توانسته باشد بخشی از مشکلات مردم مازندران را بر طرف کرده و به توسعه زیرساخت‌های استان کمک کرده باشد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.